lyda-jacques.reismee.nl

Welkom op ons reislog

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Lyda en Jacques.

Kitty levi

Hoi. Ik weet niet of jullie er al zijn of morgen gaan. In ieder geval wens ik jullie een mooie tijd. Gr. Kitty

Saskia

Hele mooie trip gewenst ! Ik weet niet waarheen maar ik zal t zien!
Veel plezier xxx

Leja

Goede reis en tijd toegewenst in Suriname! Leuk dat je daar ook nog aan de slag gaat, Jacques!

sahila

Lieve Jacques en Lydia, heel veel plezier en geniet ervan. Sahila Kaddouri

Rob en Maria

Leuk dat we weer mee mogen reizen met jullie! We wensen jullie een prachtige en vooral goede reis! Genieten hoor!
?

Elsje ?

Ha Lydia en Jacques.
Leuk dat ik mee mag gaan genieten van jullie reis. Naar Suriname?? Dat zal best een ervaring zijn. Goede reis hoor! Veel plezier!

Nellie

Hoi Lyda en Jacques
Fijn om.mee te mogen genieten van jullie reis

Bauke

Hallo Jacques eb Lyda, een mooie reis richting, eerst Suriname en dan andere landen in Zuid Amerika. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor jullie de tango 'beheersen'. Ben benieuwd naar de voortgang verslagen.

Els

Veel plezier en veel groeten in Nickerie!! We "reizen" graag met jullie mee!

Frans en Astrid

Fijne tijd in Suriname. En mooie reis daarna in het zuidelijke deel van dat continent. Wij volgen jullie.

Ange

Veel plezier en mooie tijd gewenst!

Bert

Wat een spannende tijd om vanaf Mijnsheerenland te verhuizen naar Le Thoronet en in een betrekkelijke korte periode weer op stap naar Nieuw Nickerie in Suriname. Ik hoop dat jullie genieten, ach eigenlijk ben ik er zeker van dat jullie een fijne tijd zullen hebben.

Anita

Wat een goed idee om een reislog te maken.
We houden jullie log in de gaten.
Veel plezier en tot horens.

Henri en Bea

Na het fraaie verslag uit Zuid-Oost-Azië zal dit ongetwijfeld ook weer de nodige mooie leuke gekke smakelijke dingen te zien geven. We zijn benieuwd !
Vooralsnog een goede reis en start in Suriname.
Groet en liefs van Bea en Henri

antoinette

Jullie zullen al wel onderweg zijn en in tropischer omgeving zijn.
Wanneer jullie Desi B. zien omhels hem dan! Veel plezier en avonturen !

Herman en Els Veen

Erg benieuwd naar de ervaringen in Nickerie, niet alleen sociaal maar ook medisch.

Patricia

Heel veel plezier op jullie reis. Erg leuk om deze van afstand te kunnen volgen

ineke van steenbergen

Leuk dat we zo op de hoogte blijven van jullie belevenissen. We kijken uit naar het volgende relaas

lou

TOP L&J!
Kreis graag weer mee!
Gedeelde pret is...dubbele pret!
ENJOY!
LLL

Rob.smits@planet.nl

Wat heerlijk in het warme Suriname ons wel bekend want onze dochter heeft er 4jaar gewoond.ben benieuwd naar de ervaringen in het ziekenhuis!leontien.

Truus

Leuk om mee te mogen reizen! Groet Truus

Annelies

He toppie lieve mensen!
al aan t werk jacque?

Linda

Leuke ervaring Doet me denken aan onze tijd in Saba !
Veel plezier daar ?

Marianne

Lieve schatten , hele leuke reis toegewenst ik mis jullie?????

Henny en Pieter

Wat leuk is dit. Dit avontuur met jullie beleven. Heel veel plezier. Geniet ervan en Jacques succes.
Lieve groeten uit het met sneeuw bedekt “Haagje”.

Rudel

Hoi Lieverds,
Fantastisch dat jullie alweer onderweg zijn. En dan nog met zo'n mooie missie voor Jacques. Succes en Geniet'ze!!
Warme groetjes en dikke knuffel uit het koude en sneeuwmodderige Holland.

Mariam en Emile

We zijn eingenlijk vanuit Niieuw Zeeland hemelsbreed best wel ver van jullie! Wat zijn jullie toch een wereld reizigers. Geniet ervan en neem de tijd liefs mir en Emile